اطلاعاتی در مورد کاربرد و خرید پمپ باد
نوشته شده توسط : نسرین معین

بازار پمپ باد

تا همین چند سال پیش ابزارآلات بادی مختلفی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران می شود که بیشتر مورد استفاده های صنعتی و تخصصی قرار می گرفت اما در سال های اخیر که نیاز به این نوع از دستگاه ها، بسیار بیشتر از گذشته شده است، برای تقاضای عمومی تر هم ما شاهد دستگاه های پمپ باد با انواع قیمت و برند در بازار هستیم مانند دیگر محصولاتی که در بازار آن ها را می بینیم، شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش پمپ باد، محصولات خود را با ضمانت به فروش می رسانند. این خدمات و سرویس های پس از فروش بسیار در این زمینه مهم و حیاتی به نظر می رسد که باید به هنگام خرید پمپ باد به آن توجه داشته باشید.

پمپ باد یا Air Compressor را بهتر بشناسید

پمپ باد و کاربرد های آن در صنعت می‌تواند نقش مفید و پرکاربردی را از خود ایفا کند، دستگاه پمپ باد است که مزایای زیادی در این زمینه دارد. پمپ باد به راحتی می‌ تواند، هوا یا باد فشرده مورد نیاز برخی از دستگاه های پرکاربرد صنعت را تامین کند. برای انتخاب یک دستگاه پمپ باد مناسب باید به حجم آن توجه ویژه ای داشت.

معمولا برای رفع نیاز های مختلف، حجم مختلفی از پمپ باد مورد نیاز است که باید به آن توجه داشته باشید. برای اندازه گیری دقیق مورد نیاز خود از هوا و انتخاب یک پمپ باد مناسب بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید تا بعدا متضرر نشوید!

از اهمیت انتخاب یک دستگاه مناسب کمپرسور باد همین بس که اگر شما از یک دستگاه با حجم بالاتر برای کار خود استفاده کنید، شما بصوت مداوم به قسمت موتور دستگاه خود فشار وارد می‌ کنید که موجب خراب شدن آن و از بین رفتن انرژی در آن می‌ شود.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید پمپ باد باید به آن توجه داشته باشید، نوع، اندازه، قدرت و سرعت دستگاه انتخابی شماست که باید با انواع ویژگی هایی که به آن برای رفع نیاز خود به آن احتیاج دارید از هر لحاظ متناسب باشد. این تناسب باعث کارآمدی بیشتر دستگاه شما می‌ شود که خبر خوبی برای شما به حساب می آید.

انواع پمپ باد

تا این جا احتمالا به خوبی با کاربرد پمپ باد و نحوه کار کرد آن، ابزارهای بادی و اهمیت انتخاب یک حجم مناسب از پمپ باد برای کار خود آشنا شده اید! برای این که اطلاعات شما در این زمینه به بهترین شکل تکمیل شود، می خواهیم شما را با انواع پمپ باد، آشنا کنیم تا در این زمینه کمک بیشتری به شما بکند.پس با ما همراه باشید.

از این نوع دستگاه در کارگاه های کوچک و بزرگ استفاده های مختلفی می شود اما همه ی این دستگاه ها از یک نوع نیستند و از انواع مختلفی می توانند باشند که در ادامه شما را با لیستی از عناوین، انواع پمپ باد آشنا می کنیم که می تواند به شما در شناخت بیشتر انواع این دستگاه کمک بکند:

  • پنکیکی
  • استوانه ای
  • دو مخزنه
  • قابل حمل یا پرتابل
  • ثابت

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: اطلاعاتی در مورد کاربرد و خرید پمپ باد





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: